Kérdésed van? Fordulj hozzánk bizalommal!

Információk     ÜzletekSzolgáltatások  Elérhetőség 

Selva

Silniki SELVA można odebrać z naszego zewnętrznego magazynu w ciągu 1-2 dni.

SELVA MOTOR CODES-SCHILDER

C: Krótkie buty

L: Długie buty

SIC: Krótki rozruch, rozruch ręczny, wersja ze zbiornikiem czołowym:

EI: Rozruch elektryczny ze zintegrowanym akumulatorem rozruchowym
EBL: Rozrusznik elektryczny, dźwignia ręczna, długi bagażnik

EIBC: Rozrusznik elektryczny ze zintegrowanym akumulatorem z ręcznym sterowaniem

ESTC: Rozrusznik elektryczny, zdalne sterowanie, krótki bagażnik

ESTL: Rozruch elektryczny, wersja zdalnie sterowana, długi bagażnik

ESTLT: Rozruch elektryczny, wersja zdalnie sterowana, wspomaganie podnoszenia, długi bagażnik

ESTLPT: Rozruch elektryczny, wersja zdalnie sterowana z elektrycznym wspomaganiem, długi bagażnik

XL: Bardzo długi bagażnik


12Produkt 112
12Produkt 112



Produkcja 4-suwowych silników do łodzi zdefiniowana na nowo


W 1998 roku Suzuki zaprezentowało swój pierwszy 4-suwowy silnik z wtryskiem benzyny. Dziś Suzuki oferuje pełną gamę 40 potężnych silników, z których 21 modeli wyposażonych jest w elektroniczny system wtrysku paliwa.

Seria zaawansowanych innowacji i śmiałych pomysłów charakteryzuje rozwój, który zaowocował dla Suzuki zdobyciem czterech międzynarodowych nagród za pionierskie rozwiązania. Jednocześnie Suzuki zdobyło pozycję, która jest o wiele ważniejsza niż nagrody. Zdobyło serca i uznanie żeglarzy od wybrzeża do wybrzeża na całym świecie.

Kiedy masz przed sobą otwarte morze i cały dzień, na łodzi nie ma miejsca na to, co najlepsze. Żeglarstwo to walka z wodą, a moc silnika łodzi Suzuki to największa broń człowieka. Moc, która pozwala latać na dowolną odległość. Zdolność, która pozwala płynąć szybciej i dalej niż kiedykolwiek wcześniej. I oczywiście absolutna niezawodność, która pozwala robić to dzień po dniu, sezon po sezonie i w najróżniejszych warunkach.


Przedstawiamy Ci światowego lidera w produkcji 4-suwowych silników do łodzi

Łatwo jest powiedzieć, że jesteś pierwszy, ale bardzo trudno jest uzasadnić to twierdzenie. Suzuki dotrzymuje słowa i jest przekonane, że żadna inna marka na świecie nie może się równać z jej 4-suwowymi silnikami V6 do łodzi. Żaden inny motocykl nie został opracowany z taką starannością i żaden inny motocykl nie został opracowany z takim uwzględnieniem potrzeb użytkownika, jak Suzuki.

I żaden nie wyróżnia się tak rodowodem, jak rodzina silników, których wielokrotnie nagradzane 4-suwowe silniki naprawdę sprawiają, że Suzuki jest światowym liderem w dziedzinie 4-suwowych silników do łodzi z wtryskiem paliwa. Suzuki to motocykl, który został zbudowany, aby przełamywać fale. Niespożyta i niespokojna moc, niesamowita oszczędność i wyjątkowość, która odciska swoją nazwę w ludzkiej świadomości.

Suzuki wyznaczyło nowe standardy w produkcji 4-suwowych silników do łodzi. Skupiono się na wydajności, oszczędności, osiągach, a przede wszystkim na doświadczeniu. Technologia ta przyniosła Suzuki cztery nagrody produktowe. Tylko Suzuki oferuje trzy 4-suwowe modele V6 w swojej gamie modelowej o mocy 250, 225 i 200 KM, aby jeszcze lepiej spełniać różnorodne oczekiwania użytkowników.


Płynna regulacja zaworów


Zestrojony pod kątem osiągów System sterowania jest wyjątkowy, zapewnia szczytowe osiągi silnika i umożliwia wysokie przyspieszenie w zakresie niskich i średnich prędkości obrotowych. Wysokowydajne silniki pracują z otwarciem zaworów; zarówno zawory dolotowe, jak i wydechowe są otwarte przez krótki czas. Długość tego przedziału czasowego jest kontrolowana przez silnik poprzez synchronizację otwarcia zaworu dolotowego. Dzięki temu jest on nie tylko bardziej ekonomiczny i przyjazny dla środowiska, ale także mocniejszy.

Wielokanałowy układ dolotowy


Silnik spalinowy jest również pompą powietrza, ponieważ powietrze jest potrzebne do spalania, a gazy wydostają się z komory spalania po spaleniu. Wydajny układ dolotowy i wydechowy jest zatem niezbędny do osiągnięcia wysokich osiągów. Z tego powodu strona wlotowa została zaprojektowana w taki sposób, że przy niższych prędkościach obrotowych silnika powietrze dostaje się do silnika przez rury wlotowe dostosowane do silnika, podczas gdy przy wyższych prędkościach obrotowych silnika powietrze dostaje się do silnika przez krótką rurę, tj. większa ilość powietrza dostaje się do komory spalania z mniejszym oporem, zwiększając w ten sposób jego wydajność.

Największa pojemność skokowa, największa moc, najniższa waga

Suzuki osiągnęło największą pojemność skokową w swoich 4-suwowych silnikach do łodzi. Przy pojemności skokowej 3614 cm³ zapewnia on moc 250 KM, której nie jest w stanie osiągnąć żaden inny silnik do łodzi. Ale nie daj się zwieść wysokiej mocy wyjściowej. Nie musi to oznaczać, że silniki Suzuki są również ciężkie. Przy wadze 263 kilogramów Suzuki jest lżejsze niż silniki innych producentów.

Suzuki jako pierwsze zastosowało 32-bitową elektronikę i bardzo precyzyjnie dostrojoną elektronikę wtrysku do silników łodzi. "Bezpośredni zapłon" eliminuje zakłócenia i jest wydajny. Układ bloku pod kątem 55 stopni gwarantuje optymalny rozmiar silnika, co jest również wizualnym doświadczeniem w lusterku wstecznym. Śmigło o dużej średnicy jest w stanie poruszyć dużą ilość wody z mocą za sobą.

Trwałość jest zapewniona przez 4-warstwową obróbkę powierzchni. Aluminiowa obudowa jest pokryta warstwą antykorozyjną, a następnie podkładem epoksydowym, podkładem akrylowym, a następnie na silnik nakładana jest czarna metaliczna farba. Farba jest chroniona przed czynnikami zewnętrznymi warstwą lakieru.

INTERPRETACJA LITER KODU MODELU

S: STANDARDOWA DŁUGOŚĆ JAZDY (15 kolumn)
L: LONG DRIVE (20 kolumn)
X: EXTRA LONG DRIVE
XX: ULTRAL LONG DRIVE
E: ELECTRIC STARTER, STEERING ROD
R: ELECTRIC STARTER, REMOTE CONTROL
T: ELECTRIC STARTER, REMOTE CONTROL, SERVO TRIMMING AND HUB
Z: CIĄGŁY OBRÓT
P: ZMIENNY KIERUNEK OBROTU