Elastyczna obsługa Silniki BF20 i BF15 są również dostępne z funkcją elektrycznego doładowania. Nowa technologia przyspieszania Aby przyspieszanie było jeszcze płynniejsze, a zużycie paliwa jeszcze lepsze, Honda wprowadziła w tych modelach sprawdzoną już technologię PGM-IG, elektronicznie sterowaną technologię rozpylania, która pomaga zoptymalizować rozpylanie przy dowolnej prędkości.
Co więcej, silniki są wyposażone w dodatkową elektronikę bezpieczeństwa, taką jak kontrolka ciśnienia oleju, systemy monitorowania przegrzania i nadmiernej prędkości. Wielofunkcyjność Aby zmniejszyć wibracje, obudowa silnika może oscylować, co zapewnia nawigację bez wibracji, a oba silniki mają również inne zalety. Obie wersje mają kierownicę (przepustnicę) i rumpel do sterowania, wersję z rozruchem ciągnionym lub elektrycznym, a wszystkie mają automatyczną pompę i cewkę ładującą. Do silnika dostępny jest zestaw śmigieł zwiększający moc, który można również zamówić w wersji z elektrycznym podnoszeniem lub wspomaganiem podnoszenia.
< br />
Ponadto model BF20 jest najlżejszy w kategorii silników 4-suwowych.