Silnik Hondy
HONDA. WARTA SWOJEJ NAZWY NA WODZIE!
Od 2021 roku 3+2 lata gwarancji na wszystkie zarejestrowane motocykle Honda!
Wykorzystaliśmy nasze doświadczenie w zakresie niezawodności silników przy opracowywaniu silników zaburtowych do statków i łodzi, aby zapewnić Ci tę samą wielokrotnie nagradzaną jakość na wodzie.
Kilka argumentów i przykładów:
Wyważony silnik
Silnik o mocy 115 KM posiada dwa wałki wyrównoważające, które eliminują wewnętrzne wibracje robocze silnika, zapewniając płynną pracę przy wszystkich prędkościach.
Sprzęgło Flyweight
Specyfikacja ta zapewnia płynną pracę na biegu jałowym do momentu, gdy przepustnica jest wyższa niż bieg jałowy, a następnie automatycznie łączy ją ze śmigłem.
Dwustopniowy wlot powietrza
Większość silników 4-suwowych wykorzystuje długi kolektor dolotowy do doprowadzania powietrza do głowicy cylindra. Zmienny układ dolotowy powietrza Hondy wykorzystuje komorę wyrównywania ciśnienia z dwoma zaworami motylkowymi do kontrolowania ilości powietrza w komorze spalania. Rezultatem jest prosta, kompaktowa konstrukcja, która poprawia ogólne działanie.
System zarządzania silnikiem
Mechanizm ECM odbiera sygnały z 18 różnych czujników, promując natychmiastowy rozruch, bezawaryjną pracę, wyjątkowe osiągi i doskonałą oszczędność paliwa.
Najmocniejsza cewka ładująca
W silnikach o mocy 15/20 KM 12-amperowa cewka ładująca zapewnia ciągłe ładowanie akumulatora, co jest wyjątkowe w tej kategorii.
Największa pojemność skokowa
Mistrz w swojej kategorii silników 15/20 KM z pojemnością skokową 54 cm3.
Największa pojemność skokowa wśród silników 115 KM
Dzięki pojemności 350 cm3 silniki 115 KM mają największą pojemność skokową w tej grupie mocy. Ponadto, konstrukcja o długim skoku sprawiła, że jest to najmocniejszy silnik na świecie w swojej kategorii.
Duża pojemność skokowa 200/225 KM, V6
Silna, kompaktowa konstrukcja SOCH z 24 zaworami. Ponieważ nie ma długiego portu dolotowego, wąska konstrukcja V6 oferuje najlepsze osiągi i trwałość w oparciu o wyjątkową inżynierię motoryzacyjną Hondy.
Najlżejszy 4-suwowy silnik o mocy 15/20 KM
Przy wadze 46,5 kg łączy wydajną, płynną pracę silnika 4-suwowego z najniższą wagą, co czyni go wyjątkowym w swojej kategorii.
Najlżejszy silnik 4-suwowy o mocy 50 KM
Najlżejszy silnik 4-suwowy o mocy 50 KM dostępny na rynku. Idealny do łodzi, aluminiowych łodzi wędkarskich i coraz bardziej popularny na dynamicznie rozwijającym się rynku motorowych łodzi wędkarskich.
Nieliniowe zawieszenie
Opatentowane nieprostoliniowe tuleje gumowe zapewniają bezproblemową pracę przy każdej prędkości.
Offsetowa konstrukcja wału korbowego
Umieszcza głowicę cylindra bezpośrednio na osi "krzyżowej", redukując wibracje, zwiększając moc i zarządzając charakterystyką silnika. Przynosi korzyści podczas zmiany kierunku, ponieważ minimalizuje kawitację wokół łopat śmigła.
Tłumik drgań skrętnych
Czasami nazywany kołem zamachowym, znajduje się obok punktu początkowego głowicy cylindrów. Konstrukcja ta obniża środek ciężkości, aby poprawić prowadzenie i kontrolę nad kadłubem.
Podwójny wydech
Ścieżki wydechowe konkurentów biegną pośrodku zbiornika oleju, podgrzewając olej. Podwójny układ wydechowy Hondy otacza zbiornik oleju, aby zmniejszyć gromadzenie się ciepła, zwiększając wydajność i osiągi silnika.
90-amperowa cewka ładująca
Sprawdzona cewka ładująca napędzana paskiem, która zmniejsza ciepło w silniku i zapewnia większą wydajność ładowania akumulatora.
Podwójny górny wałek rozrządu (DOHC)
Mocna, kompaktowa 24-zaworowa konstrukcja z dwoma górnymi wałkami rozrządu, z większą liczbą wystających zaworów, aby wtłoczyć więcej powietrza do komory silnika i uzyskać większą moc. Konstrukcja wałka rozrządu zapewnia łatwy dostęp i kontrolę nad wahaczem. Nie ma potrzeby stosowania podkładek regulacyjnych ani wielokrotnego rozwiązywania problemów.
Wskaźnik pełnego spalania
Ten regulator wykorzystuje czujnik tlenu i system wskaźnika silnika do automatycznej kontroli Dostosuj mieszankę paliwowo-powietrzną do prędkości i obciążenia - maksymalizując wydajność w całym zakresie prędkości, co pozwala nam osiągnąć o 20% niższe zużycie paliwa w locie ślizgowym między 2000 a 4500 obr.
Trójdrożny system chłodzenia
3 różne systemy chłodzenia utrzymują głowicę cylindra w niskiej temperaturze, zapewniając długą żywotność.
VTEC
Elektroniczny system zmiennych faz rozrządu zapewnia najlepsze osiągi przy wszystkich prędkościach obrotowych silnika - uruchamia zawory wlotu powietrza przy niskich prędkościach obrotowych silnika za pomocą "miękkich krzywek"; przy 4500 obr / min łączy potężną "krzywkę" wyjściową z pracą z dużą prędkością.
4-stopniowa ochrona powierzchni
Aby chronić silnik przed rdzą, pokrywa i elementy wszystkich silników Hondy są wykonane ze stali nierdzewnej lub specjalnie obrobionego materiału "Draco". Wszystkie połączenia elektryczne są uszczelnione, aby chronić przed wyciekami wody, a łatwy w użyciu port do płukania słodką wodą umożliwia wypłukanie słonej wody z wnętrza silnika. Honda zwraca szczególną uwagę na ochronę silnika przed korozją, co chroni również jego zewnętrzną część. Wszystkie silniki Honda są opatentowane, podwójnie zabezpieczone i malowane w kilku warstwach. Sprzedajemy 4-suwowe silniki do łodzi w Ameryce od 40 lat; jako lider rynku w technologii 4-suwowej.
Podczas gdy silniki 2-suwowe wymagają benzyny lub powietrza, aby chronić najważniejsze części cienką warstwą oleju, warstwa oleju tworzy się na wszystkich częściach pod ciśnieniem wewnątrz naszych silników 4-suwowych. Otwory w cylindrach i tłokach silników dwusuwowych przyspieszają zużycie tłoków i cylindrów. Ponieważ w cylindrach i tłokach silników czterosuwowych nie ma otworów wlotowych i wylotowych, mogą one pracować z większą tolerancją, zapewniając dłuższą żywotność.
Łatwa konserwacja
Silniki zaburtowe Honda są bardzo łatwe w obsłudze. Ze względu na 4-suwową konstrukcję chłodzoną filtrem i gwintem, silniki zaburtowe Honda wymagają mniej konserwacji i napraw niż ich 2-suwowe odpowiedniki. Każdy silnik morski Honda został zaprojektowany z myślą o łatwości obsługi, aby spełnić potrzeby każdego właściciela. Na przykład sprawdzanie poziomu oleju i jego wymiana odbywa się tak samo, jak w samochodzie. Coroczna wymiana oleju i oliwienie kluczowych podzespołów chroni silnik przez cały rok.
- Łatwiejsza konserwacja niż w przypadku silników dwusuwowych
- Wygodna wymiana oleju
- Wkręcany filtr
- Wymiana oleju tylko przy corocznej wymianie oleju.li>Olejenie tylko podczas corocznej konserwacji
Tabela opisu typu, wyposażenia silników i ich oznakowania: