Gama produktów zostanie odnowiona w 2021 roku!
NOWE silniki Epropulsion EVO mają funkcję wodorowania. Wodorowanie umożliwia silnikowi elektrycznemu żaglówki ładowanie własnego akumulatora podczas żeglugi lub holowania z prędkością 4-10 węzłów (7-18 km/h) na godzinę.
Spirit Plus jest dostępny tylko z dźwignią sterującą, podczas gdy EVO może być zaprojektowany i obsługiwany za pomocą pilota zdalnego sterowania.
Ramię silnika można ustawić na 70 stopni w Spirit Plus i 85 stopni w EVO.
W przypadku zastosowania na łodzi żaglowej, EVO może ładować akumulator z mocą do 330 W przy prędkości powyżej 4 węzłów.
Epropulsion Spirit 1.0 EVO został zaprojektowany do napędzania łodzi o masie do 1,5 tony, łodzi, pontonów i żaglówek. Silniki Spirit EVO mają większą pojemność akumulatora (1276 Wh), aby zapewnić jeszcze więcej czasu na wodzie. Siła ciągu jest porównywalna z silnikiem benzynowym o mocy 3 KM. Akumulator litowo-polimerowy zapewnia dwukrotnie dłuższy czas pracy na jednym ładowaniu niż inne silniki elektryczne.
Silnik jest bardzo cichy, emitując hałas do 60 dB, a akumulator unosi się na powierzchni, gdy wpadnie do wody. Nowy zintegrowany wyświetlacz dostarcza informacji o mocy, napięciu, pozostałym czasie pracy i poziomie naładowania akumulatora. Posiada podświetlenie dla lepszej widoczności w nocy.
Można nawet ładować baterie za pomocą zwijanego panelu słonecznego. Odwracalny kierunek przepustnicy dla osób leworęcznych, pakiet dwóch silników i sterowanie dostępne.
Modele EVO są teraz wyposażone w pasek bezpieczeństwa na nadgarstek. Nowe opaski są dostępne jako opcja. 901999
Cena obejmuje silnik, pilota, ładowarkę i akumulator. W przypadku pilota zdalnego sterowania należy zamówić901838 901388/388 poziomą jednostkę sterującą do montażu powierzchniowego lub 901830 Nr art. 901830 jednostka sterująca do montażu pionowego.
Jest to automatyczne tłumaczenie oprogramowania.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące produktu, napisz do nas!
info@trinexus.at
.