Pojemność | 80 Ah |
| P rąd rozruchowy | 750 A
Napięcie rozruchowe | 12 V |
Rozmieszczenie butów | Prawa+ | < /tr>
Akumulator start-stop | Tak |
Długość | 315 mm | < / tr>
Szerokość | 175 mm |
Wysokość | Wysokość 175 mm |
Struktura:
- Zastosowanie grubszych elektrod z technologią 3Dx,
- System "START-STOP",
- Ochrona przeciwpożarowa",
- Realizacja innowacyjnej metody poprzez integrację materiałów elektrod,
- uchwyty zintegrowane z pokrywą,
- wysoka odporność na korozję dzięki specjalnie obrobionej plastikowej taśmie ołowianej, tj.: 6-krotne zwijanie + 7. etap kalibracji,
czcionka>
- doskonała akceptacja ładunku dzięki zastosowaniu dodatków węglowych,
- płyta dodatnia zabezpieczona.
- font>< /font>
Zalety:
- znacznie lepsze parametry pracy, częściowo w zakresie ładowania i głębokiego rozładowania, w porównaniu do konwencjonalnych akumulatorów kwasowo-ołowiowych,
- zwiększona stabilność cyklu dzięki innowacyjnej technologii poprawiającej przyczepność materiałów elektrodowych
Możliwość - zwiększona pojemność rozruchowa,
- szczelny elektrolit, < br />- najwyższe bezpieczeństwo użytkowania,
- zwiększone zasiarczenie
Odporność na wysokie i niskie temperatury,
- całkowicie bezobsługowy.
ZAP SZNAJDER BatterieN SA produkuje akumulatory rozruchowe od 1925 roku. Bogate doświadczenie łączy w sobie najwyższą jakość i najnowocześniejszą technologię produkcji. Elementy marki ZAP charakteryzują się szczególnymi zaletami użytkowymi w szerokim zakresie zastosowań oraz nowoczesnym wzornictwem. Są znane w kraju i za granicą ze swojej niezrównanej jakości.
Wszystkie nowe rozwiązania wdrażane są dopiero po wnikliwych i praktycznych testach umożliwiających realne usprawnienie produkcji. Połączenie powyższych elementów sprawia, że produkowane w Piastowie elementy są niezawodne i spełniają oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
ZAP to nie tylko wiodąca krajowa marka, ale także efekt polskiej myśli technicznej i polskiego kapitału Carbon EFB to nowa linia akumulatorów. ZAP Sznajder Batterien SA skrót EFB (Enhanced Flooded Battery) zapewnia takim akumulatorom dłuższą żywotność. Z konstrukcyjnego punktu widzenia zastosowano większą płytę elektrolitu wykonaną ze stopu ołowiu, wapnia i cyny oraz obustronne separatory wykonane z polietylenu i mikrowłókien poliestrowych. W porównaniu z konwencjonalnym akumulatorem kwasowym ma on dwukrotnie większą stabilność cyklu, tj. jest przeznaczony do dwukrotnie większej liczby rozruchów niż konwencjonalny akumulator. Dobrze sprawdza się w samochodach z odbiornikami o wysokiej wydajności. Akumulator EFB został zaprojektowany z myślą o pojazdach z systemami start-stop i pojazdach z rozbudowanymi instalacjami elektrycznymi.