Kérdésed van? Fordulj hozzánk bizalommal!

Információk     ÜzletekSzolgáltatások  Elérhetőség 

Merkury

Uwaga!

KONTO ZAKUPOWE MERCURY MOTORS JEST W EURO. CENY W FORINTACH POKAZANE NA STRONIE

CENY SĄ INFORMACYJNE, PRODUKTY NIE SĄ W MAGAZYNIE I MOGĄ ULEC ZMIANIE PODCZAS SKŁADANIA ZAMÓWIENIA.

 

 

Przedstawiamy: Mercury

Producent, który się ośmiela Skoro firma oferuje 5-letnią gwarancję fabryczną na swoje produkty, może produkować tylko bardzo dobre silniki.
Określenie silnik do łodzi Mercury oznacza wybuchową moc, doświadczenie i adrenalinę. Od 70 lat Mercury produkuje najmocniejsze i najbardziej niezawodne silniki do łodzi i łodzi na świecie. Firma Mercury/Mercruiser jest jedynym producentem silników do łodzi i silników okrętowych, który posiada pełny certyfikat ISO 9001:2000 w zakresie produkcji silników do łodzi i silników okrętowych, nie tylko w USA, ale na całym świecie.

.

Dlaczego otrzymujesz 5-letnią gwarancję fabryczną?

Części silników łodzi, silników morskich i silników, które są narażone na korozję, są wykonane z odlewu aluminiowo-krzemowego XK 360 o bardzo niskiej zawartości miedzi, przy czym niska zawartość miedzi zapewnia nawet odporność na korozję w słonej wodzie i wytrzymałość krzemu. Silniki łodzi, silniki okrętowe i silniki są następnie poddawane 20-stopniowemu procesowi czyszczenia i malowania, w którym stosuje się elektropowłokę zanurzeniową w celu zwiększenia odporności na korozję.
Wiele części wykonanych z materiałów kwasoodpornych jest używanych w łodziach i statkach, zwłaszcza w częściach, które mają stały kontakt z wodą (np. pompa wodna, wał napędowy).

Dlaczego czterosuwowe silniki Mercury do łodzi


Przy 40% mniejszym zużyciu paliwa, charakteryzują się 90% niższą emisją zanieczyszczeń w porównaniu do dwusuwowych silników do łodzi. Ponadto silniki Mercury są dostępne w mocach od 2,5 KM do 115 KM.

 

Tabela danych

 

M. ręczny rozruch, ręczna przepustnica

L: długi napęd, 508 mm

E: elektryczny rozruch, zdalne sterowanie

XL: bardzo długi napęd, 635 mm

ELH: rozruch elektryczny, przepustnica ręczna

XXL: bardzo długi napęd, 762 mm

PT: Powertrim

CL: przeciwobrót, długie pędy, 508 mm

GA: wspomaganie gazowe, z owiewką

CXL: przeciwny obrót, bardzo długi napęd, 635 mm

ELPT: elektryczny rozruch z pilotem, długi napęd, trymer

CXXL: przeciwbieżny, bardzo długi napęd, 762 mm

CT: wzmocnione koło zębate

DTS: cyfrowa przepustnica i dźwignia zmiany biegów

TM: Torque Master Gearcase

MTS: Przepustnica ręczna i bieg wsteczny

EFI: : elektroniczny wtrysk paliwa

CMS: Konwencjonalna sekcja środkowa

CARB: Gaźnik

AMS: Extended Centre Section

LPG: Praca na gazie

Wyposażenie silniki zaburtowe Mercury, zakres dostawy

Wszystkie modele z rozrusznikiem elektrycznym są dostarczane z bocznym pilotem zdalnego sterowania, chyba że określono inne oznaczenie modelu. (H - przepustnica ręczna zamiast pilota zdalnego sterowania).

Silniki zaburtowe Mercury 2,5 - Od 6 KM zawierają wbudowany główny zbiornik paliwa (z wyjątkiem silników LPG)

Od 8 do 30 KM zewnętrzny zbiornik paliwa z przewodem i przyłączem benzyny, z wyjątkiem silnika F30 ELPT EFI CT.

 

Śmigło

Silniki o mocy do 115 KM są dostarczane z aluminiowymi śmigłami BlackMax.

Silniki o mocy 150 KM są dostarczane ze śmigłami ze stali nierdzewnej Vengeance.

Silniki o mocy od 175 do 225 KM są dostarczane ze śmigłami Mirage ze stali nierdzewnej.

Silniki zaburtowe Mercury o mocy do 20 KM są dostarczane ze standardowymi śrubami napędowymi.

Wybierz śrubę napędową od 25 KM.

Instrumenty

Silniki o mocy od 40 do 60 KM posiadają analogowy obrotomierz i prędkościomierz. Silniki Powertrim są dostarczane ze wskaźnikiem położenia trymu.

Silniki o mocy od 80 do 150 KM SC1000 SmartTach/SmartSpeed, wskaźnik trymu SC100 i VesselView Mobile.

Silniki o mocy od 175 do 255 KM są dostarczane z SC1000 SmartTach/SmartSpeed, wskaźnikiem poziomu wykończenia SC100, wskaźnikiem poziomu paliwa i VesselView Mobile.

Silniki o mocy od 80 KM są dostarczane z VesselView Mobile.

Silniki o mocy od 80 KM są dostarczane z VesselView Mobile.

 




 

 

 

Silnik Mercury Prezentacja

Silniki do łodzi Mercury 2,5/ 3,5/ 4/5/ 6 KM, konstrukcja jednocylindrowa.

- Nawet najmniejsze silniki do łodzi (2,5 KM, 3,5 KM) mają również pompę olejową, zabezpieczenie przed awarią ciśnienia oleju i wbudowany zbiornik. Ważą 17 kg, mają 508 mm długości i 381 mm długości. Wbudowany automatyczny zawór dekompresyjny (ramię osoby nie jest odrywane podczas wciągania),
- Wydech przez śmigło.

Silniki do łodzi Mercury 4/5/6 KM Mają wszystkie dobre cechy małych, plus następujące

- bieg wsteczny -0 - bieg do przodu, zapłon CDI
- z zaworem dekompresyjnym dla łatwego rozruchu
- wbudowany zbiornik 4 KM
- 4 KM Sailpower z wbudowanym generatorem do uruchamiania żaglówek i mniejszych jednostek pływających
- Waga 25 kg, wydmuch powietrza przez śrubę napędową w wersji długo- i krótkosuwowej, z rozruchem ręcznym
- 6+ Z 1-stopniowym trymem


Zgodnie z oficjalnymi przepisami, do 20 KM nie jest wymagana licencja - dlatego te silniki Mercury do łodzi są popularne wśród wędkarzy.

Silniki do łodzi Mercury 8/ 9,9/ 15 KM, wersja dwucylindrowa

- ich waga wynosi 38 kg i 50 kg, te silniki do łodzi mogą być również używane do wędkowania i ręcznych pontonów
- są dostarczane ze zbiornikiem o pojemności 12,5 litra. Silniki do łodzi o mocy 8 i 9,9 KM są dostarczane z połączonym rozwiązaniem przepustnicy/skrzyni biegów - znanym również jako obsługa za pomocą jednej dźwigni. Dźwignia zmiany biegów silnika o mocy 15 KM jest zainstalowana na przedniej płycie silnika łodzi, więc tutaj również nie trzeba się odchylać, aby zmienić bieg.
- W zależności od zamówienia silniki można uruchamiać ręcznie lub elektrycznie za pomocą pilota zdalnego sterowania Są one produkowane z krótkimi i
długimi napędami.
- Czterosuwowy silnik Mercury 8 KM jest również
dostępny jako model z rozrusznikiem elektrycznym sterowanym przepustnicą (modele H)

Zgodnie z oficjalnymi przepisami, prawo jazdy nie jest wymagane dla mocy do 20 KM - dlatego te silniki Mercury do łodzi są popularne wśród wędkarzy.

Silniki do łodzi Mercury 25/30/ 40 KM, konstrukcja trzycylindrowa

- tutaj pojawia się oznaczenie EFI, co oznacza elektroniczny wtrysk paliwa, zapewniający niskie zużycie paliwa przez silniki do łodzi, w połączeniu z wysokim momentem rozruchowym i wysokimi osiągami. cicha praca silnika łodzi nawet w ekstremalnych warunkach
- Silniki łodzi serii 25 i 30 można zamówić z rozruchem ręcznym i/lub elektrycznym, zdalnym sterowaniem, rozruchem ręcznym. Silniki do łodzi są dostępne z jednoręczną skrzynią biegów / napędem gazowym w wersji krótkiej i krótkiej z długim napędem
- Silnik do łodzi 40 można teraz zamówić tylko z rozruchem elektrycznym i zdalnym sterowaniem
- Przy 25 KM pojawia się hydrauliczny trymer silnika łodzi, można nim sterować za pomocą pilota i z boku silnika (tylko dla silników łodzi z długim napędem)

Mercury 50/ 60/ 80/ 100/ 115 KM wersja czterocylindrowe, oczywiście wszystkie te silniki do łodzi są produkowane w wyżej wymienionej wersji EFI

- silniki do łodzi 50 ) i 60 są dostarczane z technologią 2-zaworową, podobnie jak mniejsze, powyżej 80 KM 4- Wydaje się, że technologia zaworów sprawia, że silniki do łodzi Mercury są wyjątkowe na rynku

- silniki do łodzi 50 ) i 60 są dostarczane z technologią 2-zaworową.
- Przy 60 KM pojawia się wersja Big Foot, wzmocniony (~ 33% mocniejszy) silnik do powolnej jazdy większymi kadłubami i z desmodromicznym układem przekładni, który zapewnia płynną zmianę biegów.
- Silniki łodzi o mocy od 40 KM mogą być wyposażone w system zarządzania silnikiem Smart Craft. W takim przypadku wszystkie dane silnika łodzi oraz wszystkie cechy łodzi i jej otoczenia można odczytać na ekranie.

M: rozruch ręczny
E: rozruch elektryczny
L: długa belka, 508 mm
XL: bardzo długa belka, 635 mm
CXL: obrót przeciwbieżny, bardzo długi trzpień.
XXL: ekstra-ekstra długi bagażnik, 762 mm
H: Hand throttle
PT: Powertrim / hydraulic trim
ELT: rozruch elektroniczny, z pilotem, trym elektryczny
EFI: elektroniczny wtrysk paliwa
ELH:elektryczne sterowanie rozruchem na przepustnicy, długa jazda
ELPT: elektryczny rozrusznik ze zdalnym sterowaniem, elektryczne trymowanie
GA: z wykończeniem wspomagającym przepustnicę
CT: wzmocniona skrzynia biegów
DTS: cyfrowy system przepustnicy i zmiany biegów

1.W przypadku silników Mercury o mocy od 50 KM podana jest tylko długość napędu (L, XL, CXL, XXL itd.),
ponieważ silniki te są dostarczane tylko z elektrycznym rozrusznikiem i trymem.
span>

2. Śmigło jest częścią standardowego wyposażenia, do 15 KM jest dostarczane ze śmigłem aluminiowym, powyżej 15 KM ze śmigłem stalowym.

3. Silniki do F 20 KM są dostarczane ze standardowym śmigłem, od F 25 KM z wymaganym rozmiarem śmigła na życzenie.

Tutaj możesz wybrać odpowiednie śmigło dla swojego silnika (dostępne w języku angielskim):

https://www.mercurymarine.com/en-gb/europa/propellers/selector/#!/step-one

4. Modele E (z rozruchem elektrycznym) są dostarczane z pilotem zdalnego sterowania, chyba że określono inaczej
(ELH).

5. Rozruszniki elektryczne Mercury od 40 KM są dostarczane z obrotomierzem.

6. Silniki Mercury od 60 KM są dostarczane z obrotomierzem, wskaźnikiem trymu i prędkościomierzem.


7. Silniki dostarczane z trymem mocy są dostarczane ze wskaźnikiem stanu trymu.

8. Silniki Mercury V6 Optimax są dostarczane z zestawem montażowym i przyrządami Smart Craft.

9. silniki Mercury F80, F100 i F115 są dostarczane z przyrządami Smart Speed i Smart Tach, a także wskaźnikiem wyposażenia SC 100 i wskaźnikiem poziomu paliwa.


MODEL TYPU TABELA
M PRESENT PT SERVOANTRIEB
L LONG TRIB (20") XL EXTRA LONG TRIB (25")
E ELECTRONIC START C KIERUNEK KONTROLNY
H STEROWANIE ZA POMOCĄ DRĄŻKA STERUJĄCEGO EXL EXTRA ETRA LONG TRIB (30")
O WTRYSK OLEJU System operacyjny DLA MODELI ZAGRANICZNYCH
S&L MODELE KRÓTKIE I DŁUGIE EFI FUEL INJECTION
TR ADHESIVE ADHESIVE TRMM Z MERCURY MARTICLS
4-S 4-TAKT BEL WYPRODUKOWANO W BELGII NA RYNEK AMERYKAŃSKI


Warunki obowiązkowego serwisu gwarancyjnego (5 lat gwarancji):

1. W ciągu 20 godzin lub 3 miesięcy od dostawy
2. Kolejne 100 godzin lub 1 rok

Jeśli regularna konserwacja nie jest przeprowadzana w ramach 5-letniej gwarancji, gwarancja wynosi tylko 2 lata! Usterki spowodowane zaniedbaniem nie są objęte gwarancją!

Gdziekolwiek popłyniesz swoją nadmuchiwaną łodzią lub łodzią wędkarską, Mercury pozostanie Twoim wiernym towarzyszem. Mercury posiada również szeroką gamę silników do tego celu. Ich wspólną cechą jest niewiarygodnie niska waga, łatwość przenoszenia i prosta obsługa. Do tego dochodzą oczywiście przyjazne dla środowiska, ciche i ekonomiczne silniki. Modele o mocy 25-30 KM są pierwszymi w branży silnikami EFI uruchamianymi ręcznie.

Zintegrowana trwałość

Wszystkie silniki Mercury FourStrokes o mocy 75-115 KM są zbudowane tak, aby zapewnić długotrwałą niezawodność i maksymalne osiągi. W pełni filtrowane, wdychane powietrze chroni wewnętrzne elementy silnika przed uszkodzeniami spowodowanymi przez kurz i piasek, podczas gdy nowo opracowany system ANTIDRAINBACK OIL SYSTEM zapewnia natychmiastowe smarowanie silnika po uruchomieniu. Ponadto części zastosowane w modelach VERADO zapewniają również doskonałą trwałość mechaniczną i niezawodność.

Zabezpieczenia antykorozyjne

Silniki Mercury FourStrokes, wiele części ze stali nierdzewnej, twarde anodowanie, polimery techniczne i wielowarstwowe procesy powlekania przygotowują je do użytku morskiego. System płukania słodką wodą stosowany w modelach o mocy 40-115 KM pomaga w konserwacji po użyciu na morzu. I ... tylko Mercury oferuje trzyletnią gwarancję antykorozyjną.

W pełni zintegrowany - żeglowanie bez zmartwień

Zaprojektowany z myślą o kompatybilności ze wszystkimi silnikami Mercury FourStrokes o mocy 40-115 KM, system SMARTCRAFT. Zintegrowana technologia SmartCraft łączy funkcje łodzi i silnika oraz dostarcza niezbędnych informacji, takich jak bieżące zużycie paliwa i ostrzega o potencjalnych problemach.

Silniki Mercury dla większej przyjemności

Moduł ECM (Electronic Control Module), mikroprocesor sterujący silnikami Mercury FourStroke. Kontroluje on funkcje silnika, takie jak prędkość biegu jałowego, rozruch i stałą moc oraz ostrzega o potencjalnych problemach.